Regn som är så bra för läsning…

Regnet fortsätter att smattra utanför och jag vill så gärna kunna kura ihop mig och bara läsa och skriva och inte göra så mycket mer än så. Kanske fixa en mugg varm choklad, det gör jag sällan, men nu skulle det passa bra. Men, jag har inte tid, det finns en massa andra små och stora måsten som behöver fixas först. Nu strax ska jag gå hem och installera en skrivare som jag har fått. Det känns finfint att ha en skrivare, men tyvärr blir de första papprerna som jag skriver ut tråkpapper. Kanske tar jag och skriver ut något roligt innan så att det inte blir så. Regn som är så bra för läsning!

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

