Biblioteket, äntligen…

När jag har druckit upp mitt kaffe så är det äntligen dags för ett besök på biblioteket. Ska tyvärr lämna tillbaka en bok som jag inte hunnit läsa ut, Sluta grubbla,börja leva av Steven C Heyes. Det var för mycket ”gör det här under en vecka” för att jag skulle hinna klart på en månad. Eftersom det är kö på den så kunde jag inte göra något omlån. Det är en självhjälpsbok som verkade bra, inga mirakelkurer eller ”när du har läst den här boken är du aldrig mer ledsen”. Handlade mest om accepterande och att leva trots att saker ibland är jobbiga och påfrestande. Jag tror att jag ska beställa den igen.

,

  1. #1 av Linda på 27 augusti, 2008 - 2:33

    Åh, den är grymt bra! Jag köpte den faktiskt, känns som en sån bok man vill gå tillbaka till lite då och då.

    // Linda

Kommentera

