Håkan Nesser

Efter att ha läst det här så blev jag för jag vet inte vilken gång i ordningen nyfiken på att läsa någonting av Håkan Nesser så jag lånade den första boken i Barbarotti serien, Människa utan hund. Jag har bara öppnat boken och läst ungefär tre sidor och har ännu inte fastnat. Jag brukar inte fastna i en ny bok efter att bara ha läst ett par sidor så det säger inte så mycket om boken.

På bara ett par sidor har namnet Rosmarie Wunderlich Hermansson, det är henne vi följer i inledningen, och jag kan inte låta bli att irritera mig lite på detta. Varför skrivs hela namnet ut upprepade gånger?

Jag återkommer när jag kommit en bit in i boken.

,

  1. #1 av loveina på 27 augusti, 2008 - 8:38

    Ska bli spännande att se vad du tycker sen. Men var beredd på att det är en annan sorts deckare det här.

  1. En vanlig deckare? « Elins ord

Lämna en kommentar