Havet

Jag har varit och hälsat på i Strömstad över helgen, mamma bor där numera. Jag tillbringade många timmar i soffan och låg och läste till sent in på natten. Människa utan hund är utläst och det positiva betyget får jag ge den, att jag inte kunde lägga den ifrån mig när jag skulle sova trots att mina ögon började klippa. Jag återkommer med ett inlägg om boken lite senare idag nu ska jag strax ut i solen och gå en morgonpromenad.

I lördags åkte jag och mamma till Koster, vi stod ute på däck i solen hela vägen ut och sedan satt vi på en klippa och pratade. Gick en mil gjorde vi också. En skön helg och jag fick med mig en bok hem Himmel av Torbjörn Flygt. Havet har dock fått mig att vilja återgå till Tove Jansson biografin så det ska jag göra. Får se om jag tar upp Himmel efter det.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

