Mycket att läsa

När jag läser alla de bloggar som jag följer så blir jag så inspirerad, det blir väldigt många böcker som jag får lust att läsa. Jag har börjat prenumerera på böckerna på bloggkoll och sparar alla inlägg som handlar om böcker jag vill kolla upp. Det är bra, så att jag inte beställer alla från biblioteket på en gång, eller från adlibris. Jag har beställt så mycket böcker från adlibris att jag missat vissa räkningar eftersom jag trott att jag redan har betalat dem. Inte bra.

All denna inspiration är inte enbart bra. Jag blir lite lässtressad. Får en känsla av att jag aldrig kommer komma ikapp. Hinna läsa allt det som jag vill, men det är ju inte bråttom och jag är sugen på olika typer av böcker i olika perioder så det löser sig.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

