Bokcirkel

Jag har hakat på frågan på bokhora om att starta en bokcirkel. Jag bor i Göteborg och har hittils hört av en person som känner en till som är intresserad. Så då är vi tre intresserade hittils. Skriv här om du också är intresserad av bokcirkel i Göteborg. Blir det många kan vi ju dela upp oss i flera grupper.

,

  1. #1 av Jenny på 13 juli, 2009 - 5:33

    Hej!

    Tror det var längesedan det här lades upp, men jag är jätteintresserad av att gå med i en bokcirkel i Göteborg om det finns möjlighet!

    //Jenny

    tfn 0708-891755

  2. #2 av Lena på 3 augusti, 2009 - 8:31

    Precis som Jenny ovan letar jag efter en bokcirkel i Göteborg! Fortfarande intressant? Vore kul inför hösten att kunna starta.
    /Lena

  3. #4 av Sara på 20 augusti, 2009 - 9:24

    Hej!
    Jag är också väldigt intresserad av bokcirkel i Göteborg. Maila gärna! (sarasol at yahoo punkt com)

  4. #5 av elin på 20 augusti, 2009 - 3:31

    Jag är ganska så upptagen just nu så jag hoppas att ni tar kontakt med varandra :)

  5. #6 av Jessica på 24 september, 2009 - 8:02

    Vill också vara med i bokcirkel.

    Frågan är vem som skall ta tag i det …. *trummvirvel*

    Den som gör det får en kaka! :)

  6. #7 av Linda på 7 oktober, 2009 - 3:41

    Hej!
    Det finns en bkcirkel i Göteborg som jag är med i.

    http://bok.zecilia.se/lasecirkeln.html

    kolla och anmäl er till Cecilia på mailen om ni är intresserade.

    Linda

  7. #8 av Helena på 4 november, 2009 - 4:24

    Hej! Jag skulle också jättegärna vara med i en bokcirkel :) Om det händer nåt på de planet så hör gärna av er till Blooman89@hotmail.com
    Kraam

  8. #9 av Nettan på 29 maj, 2010 - 5:33

    Hej!
    Ser att alla inlägg är nästan över ett år gamla…

    Jag vill jättegärna vara med i en bokcirkel!
    Maila!

    • #10 av Linda på 15 oktober, 2010 - 6:43

      Hej! Jag är intresserad av att dra igång en cirkel, släng iväg ett mail till diabild@hotmail.com så ska jag maila dig. L

  9. #11 av Cecilia på 26 augusti, 2010 - 8:17

    Hej,
    Såg att du skrivit i våras om att du letade efter en bokcirkel. Har du hittat någon? Letar efter någon att vara med i.

    Mvh,
    Cecilia

  10. #12 av Linda på 12 september, 2010 - 9:46

    Jag kör igen, är det någon som är intresserad av att vara med i en bokcirkel i Göteborg?
    Maila mig så ska jag se om jag kan skrapa ihop något.

    Linda

    • #13 av Marit på 18 september, 2010 - 10:13

      Hej Linda!

      Jag skulle vilja vara med i en bokcirkel i Göteborg. Hör gärna av dig! Jag läser det mesta…

      Hälsningar Marit

      • #14 av Linda på 30 januari, 2011 - 5:26

        Hej!
        Maila mig på diabild@hotmail.com om du är intresserad av att bokcirkla så kan vi snacka lite mer.
        L

  11. #16 av Maria på 15 januari, 2011 - 9:52

    Skulle gärna delta.

    • #17 av Linda på 30 januari, 2011 - 5:26

      Hej Maria!
      Maila mig på diabild@hotmail.com om du är intresserad av att bokcirkla så kan vi snacka lite mer.
      L

  12. #18 av Susanne på 20 november, 2011 - 5:25

    Hej

    Jag ser att det var flera år sedan någon hade en kommentar om bokcirkel här. Jag är definitivt intresserad att vara med i en bokcirkel och skulle vara mycket glad om någon kom med ett glatt bokcikelbesked. Jag kanske äe flera år för sent ute, men det är värt en chans.

    Mvh
    Susanne

Kommentera

