Yes!

Jag har nu läst lite drygt 50 sidor och jag vill fortsätta läsa boken, jag har en vag igenkänningskänsla, men jag tror att om jag har läst boken så hade jag en helt annan förförståelse än vad jag har nu. Det är vardagsskildring i småstad i England på 80-90 talet. Relationer står i centrum och berättartekniskt så hoppar en mellan olika personer när de kommer i kontakt med varandra. Först kändes det lite hoppigt och oklart vems perspektiv det var, men efter en stund tyckte jag att det var snyggt och trevligt.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

