Rondell-picknick

Idag hade vi picknick i rondellen och det var riktigt trevligt, gräset där var bättre än det här utanför huset. Jag har ganska länge tänkt att det skulle kunna vara kul att ha en picknick där och när jag föreslog det för en vän så hakade hen genast på och sa att vi borde ha det och idag blev det av. Sen följde nästan alla med hem till mig och det var trevligt trots att jag inte var så social, känner mig väldigt trött och seg. 

Plötsligt gick alla i ett nafs, så som det ofta blir när en säger att den ska gå och de andra vill haka på för att det är trevligare att åka spårvagn tillsammans än ensam. Det kändes som vanligt lite snopet, men även skönt. Ensamheten är något jag tycker mycket om just nu. Ska gå över till grannen om en stund dock, funderar på att ta med mig en stickning.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

