Semester/Lov/Ledigt/Frihet

Sitter och väntar på att Heliga familjen ska laddas över till min mobil, jag tänkte lyssna medan jag sitter på tåget. Tåget som ska ta mig från Göteborg till Strömstad. Det passar alldeles fint att sitta och lyssna på radio då, och jag gillar podradio, att jag kan lyssna på det jag vill, när jag vill – särskilt på tåg, för sändningen försvinner ju bland bergen och i obygden.

Jag hinner inte laga någon mat och kommer behöva köpa något snabbt på centralen, jag gillar det inte. Dels pga att jag har svårt att hitta bra mat, dels pga kostnaden.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

