Läsa och tvätta

Idag hoppas jag att jag får en tvättid lite sådär magiskt. Att det finns en ledig tid samma dag är väl inte så jätte stor chans, men jag hoppas. Annars för jag tvätta lite för hand. På söndag är det bokcirkel och då ska jag ha läst klart Beatriz och himlakropparna. Så, jag ska läsa den idag tänkte jag. Det är lagom mulet ute för soffa och bok. Jag gillade boken till att börja med, men nu är det ett parti som bara känns segt och jag hoppas att det går över.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

