Plötslig feber

Jag började dagen igår med att fråga Arvid om jag fick låna lite frukost av honom då jag inte hade mer än mjölk och spenat hemma och det är svårt att skapa mat på överhuvudtaget. Så det blev lite yoghurt och kaffe hemma hos honom och sedan en promenad i solskenet. Lyssnandes på Sonic Youth, vilka jag inte tyckt om tidigare, men  började fundera på om jag kanske kan börja lyssna på. På promenader. Fungerar troligen inte som bakgrund för mig. Försökte ha på det nu när jag skulle skriva och det tog för mycket uppmärksamhet och blev ett störande brus. Det fick bli Regina Spektor istället. Nu. Igår kom jag hem efter min promenad och planerade studierna på ett bra sätt medan jag lyssnade på Stan Getz och kände mig glad åt att jag hittat mitt fokus. Sedan tog jag ett bad. Började huttra och kände mig febrig. Mot kvällen var jag uppe i över 40 graders feber och kände mig ganska ynklig. Just nu känner jag mig ganska så frisk och jag har sovit mystiskt lite. Får se hur det går med studiefokuset idag.

, , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

