Day 04 – Favorite book of your favorite series

Meh! Jag kan ju inte svara på den frågan när jag inte kunde svara på frågan innan. Och nu börjar jag känna ett visst list-agg. Jag tycker ju vanligen inte om listor så varför har jag gett mig in i detta? För att jag ville öva mig på att tycka, men jag borde kanske ha läst igenom den där listan först  och sett att det är väldigt mycket ytterligheter på olika skalor och det är ju sååå tråkigt.

Jag tror att jag avbryter detta nu. Det är ingen idé, jag får hitta på något annat sätt att skriva om böcker. Tanken var väl också att skriva lite mer dagligen med lite hjälp av någon annans val av fokus, men eh..

bah!

  1. 30 days of books « Det skrivna ordet

Kommentera

