Sakteliga faller bitarna på plats

Eller är det ett sätt att beskriva det som antyder att jag inte har någonting med det hela att göra?

Sakteliga filar vi till bitarna så att de får en plats och bildar ett färdigt pussel utan luckor!

Kanske är ett bättre sätt att beskriva det på. Just idag håller jag på med resultatdelen och på grund av att uppsatskamratens dator varit på lagning och hon har fått använda en annan, inte fullt pålitig min-laptop så har dagens arbete hittills handlat om att få till tabeller och text så som de ska vara layout-mässigt. Segt arbete, men det hjälpte mig att få en bättre överblick. Nu förstår jag mer om vilken logik tabellerna kommer i, så det hade helt klart sin poäng ändå.

Nu ska jag läsa igenom det hela och sedan redigera text. Jag ska försöka hålla i tanken att jag gillar det, att redigera text. Jag tycker att det är roligt att få till det så att texten flyter och missförstånd är mindre troligt.

, , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

