Godnattsaga

Det har fungerat ypperligt med godnattsaga. Jag har läst en, eller ibland två, noveller i Det osynliga barnet varje kväll och sedan faktiskt kunnat somna inom en timma i alla fall. Nu har jag läst de tre muminböcker jag har och tänkte ta mig iväg så snart jag får pengar och köpa en till. Nu har jag dock övergått till att läsa Skuggan över stenbänken en barndomsklassiker. Jag vet inte hur många gånger jag har läst den, en, två, tre? Oklart och jag minns bara fragment av berättelsen. Ska bli spännande att läsa igen, jag anar redan var vissa spår i vad jag tycker om att läsa har börjat!

 

, , , , ,

  1. #1 av Camilla på 9 mars, 2011 - 5:55

    Jag har ett slitet ex av Skuggornas barn i min bokhylla, skulle kunna vara den bok jag har läst om flest gånger. Varje gång hoppas jag att Berta och Caroline ska ”få varandra”.

    • #2 av elin på 9 mars, 2011 - 8:21

      Jag har de två första böckerna hemma de två senare vet jag inte om jag läst, men ska göra det nu iaf. Det är bra godnattsaga!

  2. #3 av Bianca på 12 mars, 2011 - 12:39

    Glöm inte fortsättningen ”…och de vita skuggorna i skogen” :)

Kommentera

